vera66 hiç bilmiyorum ben 2 aylıkken verdiğimde daha çok yorulduğunu hissediyordum ama şimdi o derece yorulmuyor gibi huysuzluğu oluyor tabiki emziği çıkarınca normal devam ediyor gibi. Ben gündüz vermemeye çalışıyorum sadece gece zorlarsa veriyorum. ay olarak büyüdükçe daha da oturuyor gibi şimdi sizinki henüz küçük olunca tam anlayamıyor kafa karışıklığı da yaşıyor olabilir biraz daha büyüyünce uykusu emmesi tam oturunca verin bence emziği