ikibebeklibirannee Haylazbaby A şimdi yazdigimdan sonra mi aldiniz bicim hemen geldi mukemmel canbebeden falan buyuk kalibi
Minammm Arasannesi canım benim elimde 160 adet 2 numara 140 adet 3 numara sleepy bez var fazla geldi daha uyguna satcam almak istermisin
Minammm Minigin-Annesi benim elimde 180 adet 3 numara prima pamprs var dahauyguna satıyorum almak istermisin 100 liraya satcam
sumeyyez Minammm şu dönem bişey almıyorum canım hiç dışardan elimizdeki stokları kullanılıyorum biterse bakarım
VERA19 Nghnclk Molfix kullanıyorum memnunum.Prima Premium Care de kullandım memnun kaldım,ama Prima Aktif bebeği sevemedim🙆🏻♀️ Türkiye’ye gelince de minies i merak ediyorum denemek istiyorum😂
Arasannesi Minammm 2 numara dha yenı aldık ama 3 numaraları nekadara verırsınkı canım. Bırde nerde yasıyorsun. 2 numara kac aya kadar kullanılıyor 210 adet var bende suan
Minammm Arasannesi diyarbakirda yasiyorum ben bir buçuk aydir kullanyrum bebeğin kilosuna bağlı kaç kilo şu an bence yeter ya 210 tane
Alisa58 Nghnclk prima kullanıyorum cnm fakat 4 paket evyyy baby almıstım onu bitirmeye çalışıyorum normal yani sımdı aylık yatınca toptannn prima alcam😀
Haylazbaby ikibebeklibirannee yok geçen ilk paylaştığınız gün sipariş verdik internetten henüz gelmedi
ikibebeklibirannee Haylazbaby Benimde bugun geldi denedik mukemmel bir bez 😍 Ba yıl dık ☺️ yardimci olduguma cok sevindim 💕