Begusunannesi canım oğlum 4200 doğdu tam bi tombik bir bebekti 😀 görenler bi kaç aylık sanıyordu 🙈 şişi zamanla indi. Ve sadece anne sütü aldı şimdi yavaş yavaş ek Gıdaya geçtik ve kg alımı biraz daha az. Doktorumuz kilolu doğduğu için kg alımı daha az olur demişti. Şimdi normal gözüküyor ne tombik nede zayıf 😀