DurdaneSerra42 vallahi bende sürekli cocuk dis bolumu icin randevu bakiyorum bulamıyorum lanet olsun bu sisteme gercekten bi randevu aylardır bulamadim macun florsuz kullanıyorum tükürmüyor diye yürüyor diye yazarsanız çok sevinirim gercekten bende kendimi suçluyorsun emzik kullanmadı biberon gece şu içerken kullanıyorum aylardır sadece o da günde toplam 2 dk. Bile değil oncedemde mama vb icmedi biberon şu için kullandı bende qnlam veremedim qrka dişler çukur çok yemek artıkları zorla çıkarıyorum içinden kalip çürümenin diye incir hurma pestil vb tatlı böyle şeyler seviyor yemeyi onların şekerleri sanirim yapıyor benimde diş yapım hassas inş bana çekmemiştir benimde korkum ilerisi gülünce melek ama birisi dişine laf ederse ben daha çok üzülürüm şu an bile düşündükçe canım acıyor 🥺 birileri lekeleri için bi ilaç ismi vermişti bitkisel vb diye 200 tl idi en son ama güvenip alamadım doktor sorup almak istedim isterseniz adını size bulup atayım yarın siz sorun