TugceYildiz1 ben kullanmadım Demir ilacını canım . Sağlık ocağının verdiğini hiç kullanmadım . Doktorun tavsiye ettiğinden aldım onu da düzenli kullanmadım ama yine de dişleri bu hale geldi . Ek gıda şeker alımı olmuş diyen doktorlar oldu . Kızım su an 17 aylık ve biz daha yeni yeni bişeyler tüketmeye başladık onla da alakalı degil . Biberon emzik çürüğü diyen doktorlar oldu . Kızım ne biberon kullandı ne emzik . En son kendi sütümde bir sıkıntı mı var diye düşünmeye başladım . Bir vitamin eksikliğinden mi kaynaklanıyor acaba diye düşündüm. Tahlil yaptırdım ama çok şükür bir vitamin eksikliği de çıkmadı . Neyden olduğunu doktorlar da bilmiyor gerçekten çok sinir Bozucu . Üzülüyorum da sonuçta 6/7 yıl bu dişlerini kullanacak çocuklarımız .. ve diğer yandaki dişlerinde de aynı sıkıntı çürüme var :(
Bi yazı okudum geçenlerde yine BÖyle araştırırken … anne sütü şekerli olduğundan gece beslemelerini bitirin diyor emzirdikten sonra dişlerini silin su içirin diyor … ama malesef gece emmesini bir türlü kesemiyorum dişlerini silmek için kaldırsam da uyku düzeni bozulacak … yani diyeceğim o ki çok çaresiz kaldım …