Sesem gümüşün yara iyileştirme gibi bi özelliği varmış. Hem fe tskınca kıyafetle de temasta bulunmuyoö max üçüncü gün iyileşiyo ve emzirirken acı hissetmiyosun. Ben ilk ay her hafta lansinoh a 50şer lira verdim. Sürekli sürmek gerekiyo ve hemen bitiyodu. Ama bi etkisini göremedim. Kalkan pahalı diye slmamıştım sözde. Keşke baştan alsaydım diyorum şimdi. Hem kalkanı başka doğumlarında da kullanabilirsin saklayıp da