Eselnef aynen benim oğlumda emzik hiç almadı. Yani videoda ince püf noktalar var. İlk önce huzurlu güvendiği ortamda başladım diyor. Yani ağlıyorsa şayet bı şeyden rahatsız oluyor. Huzurlu değil o anda bence. Tabi bu benim düşüncem. Ben 2 kere dinledim. O kadar ince ayrıntılar var ki. Neden uyku eğitimi verilirken ağladıklarini bu video sayesinde anladım diyebilirim. Tabiki her bebek kendine özgü. Ne derdi var ne istiyor yanlızca anne anlar. Ama benim ilk bebeğim bazen gerçekten ne istediğini bulana kadar çatlıyorum.. istediği şekilde olunca aslında gördüm ki stressiz daha huzurlu kolay geçiyor uykuya. Tabi ben destekli uyutuyorum.
Üstten 4 tane dış aynı anda geliyor. Geçsin bu süreç inşallaahhhh bende başlayacağım..