Ya benim kızım 6 aylık olucak 3 gün sonra, 5 aya kadar gece uykunuz çok güzeldi 1 ya da 2 kere emmeye kalkardı ama son 1 aydır sık kalkıyo 2 tane diş cıkardık tamam dedim cıktı rahatladı düzelir ama yok, 1 hafta sonra odasında ve yatağında yatıracağım (bu zamana kadar beşiğinde uyudu). Sorularımı sorayım şimdi sırasıyla,
- Uyku eğitimi için ayımız uygun mu?
- Eğitime yatağını değiştirince başlasam ters teper mi? Hem farklı yatak, hem uyku eğitimi aynı anda onu zorlar mı?
- Gündüz emzikle dizimde yatarak uyuyo gece uykusuna da bazen emerek bazen yine dizimde emzikle geciyo, sallanmak vs bilmiyo . Sizce uyku eğitiminde çok ağlar mı ya da çok uzun sürer mi?
Lütfen sorularımı yanıtlayın canım kızlar 🙏😊