Biricikask Sekerparem_34 esim nobettydi ev usulu kucuk bi pasta koyup goruntulu arayio kutlamis gibi yaptin 😔
Zeymir Bizim 29 mayıstı. Cok heyecanlanıyordum ama maalesef ki yapamicaz galiba. Artik kendim pasta yapar esim ben kizimiz kutlariz. Rabbim nasip ederse insallah bidahakine daha güzel yaparım. :(