2 nisan kızımın doğumgünüydü. 1 ay öncesinden herşeyini almıştım. Sanki herkes eve gelmişçesine hazırlıklarımızı yaptık. Pastasını kendim yaptım. Çikolatalı çilekli bir pasta yaptım. 8 çeşit yaptım. Börekler,poğaçalar, salatalar. Evimizi süsledik, müziğimizi açtık, kızımın elbisesini giydirdim. Babası annesi olarak 3müz çok mutluyduk çok eğlendik. Hatta dedik ki kalabalık olsaydık ne olduğunu anlamayacaktık bile. Çeşitleri de çok yaptığımız için 3-4 gün boyunca evde yedik israf da olmadı yani.