Emircik 2 isimli biri olarak çocuğuma 2 isim koymayacağım dedim ve öyle yaptım. Her zaman zorlanıyorsun sınavlarda, kodlamada, okul hayatında, biri sana kullanmadığın öbür isminle seslendiğinde yabancıya sesleniyormuş gibi geliyor filan. Öyle 18 yaşına gelince sildirirsin de olmuyor. Ha ilk ismim kötü de değil serap😊 bir öğretmen olarak sınıfımda 17 öğrencim vardı 15 i çift isimliydi ve aileleri ve çocuklar iki isimlerin de söylenmesni istiyordu. Ne kadar zorlandığımı siz düşünün.