Emircik Ben de öğretmenim. Hocamın da söylediği gibi öğrenciye seslenirken zorluk çekiyoruz, hangisini tercih ettiğini öğrenmemiz zaman alıyor. Ya da aynı öğrenciden bir öğretmen arkadaşım A diye bahsederken bir diğeri B diyor. Kimine göre çocuk A kimine göre B. Fakat okuldaki deneme sınavı kodlamalarında optikte ilk ismi kısaltabilir örneğin M.Kemal Ünveren çünkü önemli olan TC ya da öğrenci no’sudur. Yazılılarda da sütuna sığmazsa aynı şeyi yapabilir.ÖSYM sınavlarında ise zaten optik formlar isme özel geliyor. Yine baz alınan TC kimlik nosu oluyor. Bunu dert etmeyin. İmza: Öğrencilerin iki isimli olmasından dert yanıp oğluna iki isim koyan anne.