Gizemmdenizz benim bir Zen bir de Atasay dan var ama arkadaşın dediği gibi onemli olan markası değil rengi ve berrakliktir. Karat bile bunlardan sonra gelir. Ama tabi biz kadınlar büyüklüğü önemsiyoruz 🤪 d sinifi renkte en iyisi demektir berraklık da üzerinde gözle görülmeyen hasarlar ne kadar azsa o kadar iyi bir tas demektir. 0.30 dan büyük tüm taşların uluslararası sertifikası olması gerekir. Markalar, yıllar sonra değer kaybetmeden değişim yapabilmek açısından iyi. Ama değişmeyeceğim dersen Kapalıçarşı’dan da orijinal bir pırlanta bulabilirsin.