Miloska23 siyahinci doktor öyle söyledi evet… Ama anem bize hep vermiş, hatta şekerli su bile vermiş. Ben bazen şu, bazen şekerli su veriyorum gayette memnun keyifli içiyor bebisim 🤗🤗🤗
siyahinci Zhraagk Akşam yatmadan emiyo uyuyo. Gece uyandığında da emip tekrar uyuyo. Ama gündüzleri ek gıda versikten sonra filan teklif ediyorum hep içmiyo
Zhraagk siyahinci o zaman kaşıkla vermeyi deneyin benim oğlumda sütü biberonla asla içmiyo ama kaşıkla içer bitirir birde suyu kaynatıp soğumasını bekleyin öyle deneyin belki tadında bir değişiklik bulur içer
Deletedmom56 Deletedmom55 canım bardakla denedin mi hiç? Bebeklerin bardağa karşı büyük ilgileri oluyor. Seve seve içer diye umuyorum 😘
siyahinci Gulhanb Ayran olarak denemedim hiç. Onu bi deneyebilirim. Ama daha 7 buçuk aylık olduğu için narenciye hiç vermedim.Portakal suyu olarak ilerleyen zamnda verebilirim ancak
Mymother12 siyahinci Ben bir hafta sonra su verdim azar azar. Şu an 2,5 aylık çok güzel su içiyor. 6 ay vermeyin diyorlar çoğu kişi de vermiyor suyun hiçbir zararı yok. Günde 40-50 cc arası su içiyor oğlum