siyahinci su verdiğiniz yöntemi değiştirin, o zaman gerçekten içiyorlar🤣 Benimki de o aylarda öyleydi, son 3-4 aydır Avent’in pipetli şişesine geçtim sadece bununla su içmeye başladı. Bardakla deneyebilirsiniz, kaşıkla deneyebilirsiniz, biberonla vs vs.. Hangisini tutarsa artık😃