Zeyzey2020 Aysktr bende weweel kullanıyorum ışıkları isteğine göre kapanabiliyor ve gayet sessiz bence
Yasemin35vtnsvr Aysktr deerma f600 gümüş iyonlu kullanıyorum iki saate ayarlıyorum buhar seviyesini isteğe göre ayarlıyorum kendisi kapanıyor ve inanılmaz sessiz
Handecelik asegrr bende de var ondan 2. Kışta deli gibi ses yapmaya başladı. Motoru yoruluyomuş zamanla