Aysktr Kızlar özellikle sessiz olması lazım en ufak çıtta bile uyanır kızım o kadar hafiftir uykusu öneri verir misiniz memnuniyet durumunuza göre en acilinden sipariş vereceğim bir kaç gündür burnu tıkalı ve uyumuyor almam lazım kesin😔
Mississsipi Aysktr nebulizatörü mü kastettiniz anlamadım ama bende omron’un var. Çok kaliteli ömürlük bi alet. İçinde yetişkin ve çocuk maskesi var ama sessiz değil. Benim bebiş de en küçük seste uyanır ama bu aletin gürültüsü motor sesine benzediği için beyaz gürültü gibi geliyor sanırım uyanmıyor bile..
0120 Aysktr weweel soğuk buhar üfleyici aldik biz. Gayet memnunuz e bebekten bakin arastirin bence cok ozelligi var uzaktan kumandalı,zaman ayarlayıcı,gece lambasi özelliği,otomatik kapanma,vs bircok ozelligi bulunuyor.
Aysktr Mississsipi yok nebülizatör sanırım havayı direk bebeğe veren alet değil mi yalnış biliyor olabilirim 😶 Ben odayı nemlendiren makinadan bahsediyorum yada aynı şeyden mi bahsediyoruz diğer adı da o mu acaba 🙄
Mississsipi Aysktr siz nemlendiriciyi kastetmişsiniz şimdi anladım. Ben de pusuya yatıp yorumlara bakayım o zaman. Ben de almak istiyorum 😂
Toprakdnrr Aysktr deerma f600 gümüş iyonlu tam adı bu canım. 5 lt haznesi var çabucak bitmiyor. Kademeleri olması da avantaj, saat ayarlı istediğin zaman kapanıyor 6,5 aydır kullanIyoruz. Normalde kışın burnum çok kururdu çok şükür o sıkıntım gitti. Oğlumda rahat rahat nefes alıyor
asegrr Weewell kullanıyoruz memnunuz ama mavi bir ışığı var geceleri gece lambası gibi oluyor ışık sabit kapanıp açılmıyor bizi rahatsız etmedi birde çok hafif su sesi yapıyor ama biz duymuyoruz gün içinde veya uyurken de.
Zeyzey2020 asegrr bende weweel kullanıyorum ama ışık sabit nasıl sizin bizimki açılıp kapanıyor kendi isteğine göre ayarlayabilşyorsun
Handecelik asegrr bende de var ondan 2. Kışta deli gibi ses yapmaya başladı. Motoru yoruluyomuş zamanla
Zeyzey2020 Aysktr bende weweel kullanıyorum ışıkları isteğine göre kapanabiliyor ve gayet sessiz bence