Meral895 benim kızımda 1 ay 14 günlük bende hipp kullanıyorum 3. Kutumuz çok ama çok memnundum yalnız yeni kutuya bşladık 3 gündür çok kötü karın ağrısı gazı var bugünde hiç kakasını yapmadı i😔 çıldırıcam öyle kötü ağlıyoki bazıları hipp daha sonradan kabızlık yapıyo diyenler olmuş duydumuzmu sizde öyle bişey mamadan mı acqba😔