inci_6007 AzraDoga ben her gün içiyorum iki kupa oğlum 73 günlük iki saate bı emip uyiyir uyudukca inan büyüyor hemen aktivite de yapıyoruz yani oyun havasında oynuyoruz falan oynarken gene uyuyakaliyor😂gazı da çıkartıyor