Anastasia öncelikle çok geçmiş olsun ameliyat saglikli şekilde geçsin insallah. Benim de oğlan hiç emmiyor resmen tiksiniyor çocuk çok çabaladım ama krize giriyordu resmen memedeyken bıraktım zaten sütümde çok az kız emiyor arada da çıktığı kader sağıyorum oğlana veriyorum sürekli mama yiyorlar ama kız sürekli kusuyor hatta bazen yediği her şeyi çıkardığını düşünüyorum doktor normal dedi geçer dedi ama bilemiyorum umarım haklidir. Kız dan dolayı sanki oğlumla sürekli ilgilenemiyorum kucağıma alamıyorum gibi geliyor çocuğum kendi Işın’ı kendi görüyor gibi:)