damlamik kolay gelsin canım, bende de ikizler var. Ve aynı biri daha huysuz, 9 ayımızı doldurmak üzereyiz. Sana tavsiyem, ikizler diye yaklaşma, sürekli karşılaştırıp kendini yupratırsın. İkisi bambaşka bir birey huyların benzemesi mümkün değil. Ben 40 günüm bir kabus gibiydi. Ama sonradan yavaş yavaş rejime girdik. Sende yaparsın sadece biraz zaman. Ağlaması çok normal anneyi istiyor. Hepsi geçer)) başarılar