_Zeynep_bebek altamil kullanıyordum ama içerisinden kıl çıktı ve kilo alımı saglamadı sma ya geçtik ve memnunum
Meftunbade Goktugkaganinannesi bir kez dolu dolu kustu onun haricinde bir kez kesmiş çökelek şeklinde bide normal kusmuk şeklinde
Tuubaa53 Balbebekannesi yaa düzeldimi acaba bebeğinizin kabızlığı bende hiipp kullanıyorum bebeğim kabız oldu çok ıkınıyor ağlıyor sma aldım bir kere verdim onuda kustu vermedim daha çare arıyorum bende
Tuubaa53 Balbebekannesi sab gaz damlasını bende kullanıyorum bugün doktorum zeytin yağı ve su ver dedi onlarıda deniyecegim inşallah faydasını görürüm
Mervesen Goktugkaganinannesi ben evolvia kullanıyorum diğer mamalar anne şutunu bıraktırabiliyormus ve anne sütüne en yakin evolvia dendi bugün kontrolümüz vardı gittik 1 ayda 1 kilo 250 gram almsiz ben kullanmaya devam edicem 🙂
Momehtap Ben de yeni aptamil e başladım,oldukça çalkalamama rağmen beyaz topaklar kalıyor,bebeğimin kakasında da beyaz topaklar oluyor.Similac ya da Hipp combiotic den birine geçmeyi düşünüyorum,önerisi olan var mı