Mrs_Sunshine Goktugkaganinannesi Bebeğiniz hangisini severse… hipp ve sma sevdi oğlum sma ile devam ediyoruz aptamil 1 aptamil prosyneo Evolvia denedik en kötüsü Evolvia böyle iğrenç koku olamaz
baybmom Maddi durumunuz, bebeğinizin damak zevki değişir yani cevap. Mesela aptamilde çok şeker var bizim doktorumuz asla diyor ama çoğu anne aptamil seviyor.
Mrbmrb Ne aradıgınıza bağlı. Ben sindirimi kolay, şekersiz, gaz skıntısı yapmayacak bir mama aradım. Hipp kullanıyorum. Çok memnunum. Ama daha 1 aylık olmadık tartı sonuclarına göre devam edicem
Meftunbade Bebelac kullandim bebevita kullandim ikisinide bebegim yedi doydu da ama nedenini bilmediğim şekilde mama yedikten sonra bazen oguruyordu ve iki kez de kustu sma ya geri döndüm mecbur uyun fiyatlı ürün denemek istedim ama yapacak bise yok
mminess Bende sma veriyordum lakin gaz halen devam ediyor 6 ay olduk bebelac gold deneyeceğim bakalım çok övdüler aptamile hiç ısınamadım bilmiyorum golden goat yaramadı hiç çok ıkındı.. hipp çok denemek isterdim nasip olmadı
Defnemmm60 Aysebasa oo maşallah size 😊 canim biz 5 gun sonra 1 aylik olucaz bakalim kac kilo olmuşş 😊
Hazal89 Goktugkaganinannesi ben hipp combiotic kullanıyorum mamadan memnunum sindirimi kolay ama çabuk acıkıyor doktor bunu beğenmezsen bebelac golda geçebilirsin demişti bir çok kişide ikisinde de memmun ben 6 aydan sonra bebelaca gecicem bakalım o doyurucu olacak mı fiyat acısında da daha uygun