Gunduz uykulariyla basladik yataga koydum 1 saat cok agladi ben ara ara kucagima alip sakinlestirdim geri koydum besigine uyumadi sonra oda dışına ciktim odasina girdim gunaydin deyip aldim yataktan uyumadi bir saat sonra yine yatagina koydum 1 saat agladi uyumadi yine aynu sekilde aldım yataktan sonra oglen uykusu yaptirdik 1 saat sonra girdik odaya yine besige koydum 35 dk agladi sonra oglen uykusubu 2 saat uyudu sonra aksam uykusunu 7 30 da yaptik yine agladi 20 dk sonra daldi ve tam bes bucuk saat sonra uyandi şok oldum 10 dk bir uyanan bebegim dogdugundan beri ilk defa deliksiz 5 saat uyudu kim west yontemiyle uyuttuk tabi püf noktalarda var ama uzun is biraz burdan nasil yazayim bilemedim simdi