Melisa_m bak cnm ben 20 aydır uyku sorunu yaşıyorum benim Kazım’ında hiç uykusu yok çok doktor gezdim kimi uyku teroru dedi kimi uykuyu sevmiyor dedi kimi nazar diyor. Ben artk şaştım kaldım çok zor biliyorum kuzum nöbet geçirdi epilepsi teşhisi kronık birşeyler konuldu ilaç baslatılıcakyı bu virüs girdi gece 3 te uyuyoruz sabaha kadar 10 kere kalkıyor meme de ağzı üsütümde uyuyor düşün psikoloji vs kalmadı ben çok yorgunum tek büyütüyorum vanı sağolsun ama çok yoruluyorum ben kullanmadım kendimde eczane teknisyeniyim o ilaçlar yeşil reçete bagımlılık yapıyor malesef yapmadığım çocuğuma ama cekiyorjm o ayrı biliyorum çok zor ama kendi kararın bizim hala düzenimiz yok uyumuyor sürekli ağlıyor yatağına koyuyorum ağlıyor şaşırıp kalıyorum artk çaresizlik çok köyü gündüz iyiyiz 1 saat anCa uyuyor bir kere o kadar 3 e kadar ayaktayız