Melisa_m Laf sokmak için asla söylemiyorum belki gerçekten zor durumdasınız hem bebeğiniz hem kendiniz açısından ama hastalıkta bile son çare ilaç kullanıyorken bence böyle bir ilaç varsa da kullanmayın..Bir sorunu vardır mutlaka karnı ağrıyordur, gazı vardır,aç olabilir,alerjisi olabilir,yatış pozisyonu rahat değildir,biraz büyükse diş çıkarıyordur yani her türlü şey olabilir.İlaca başvurmamanızı öneririm naçizane.. rezene ya da ıhlamur tüketin belki işe yarar.. 🙏🏻Umarım kısa zamanda yoluna girer