Zeyzeyyyyy ben de önce kırmızı eti keserek başladım, ardından süt ve süt ürünleri geldi ama süt ve süt ürünleri demek sadece peynir yoğurt demek değil belki biliyorsunuzdur paketli hiçbir gıda olmayacak margarin falan hiçbir şey yani çubuk krakerler bile peynir altı suyu var. Sonra kuruyemiş, susam, kakao derken gittikçe kesiyoruz bakalım 🤦🏻♀️