[silindi] Umutununannesi Yok mama sandalyesi için bence erken yaırm yarım yavaş yavaş oturtun kucağınıza fazla olmamak kaydıyla
Umutununannesi Deletedmom138 tabı her bebegın gelişimi farklı onu da belirttim zaten gelişimi ayına gore iyi bebegımin diye. Ortalama kac ayda oturtuluyo o onemli yoksa herkes pocuk kemiği fılan batar dıyor 6aydan once insan korkuyor
[silindi] Dorukcum_16 Bilimsel Bi açıklama bilmiyorum ama annemler erkekleri 4 aydan sonra az az pturtuyolarmış 😅
Gamze890 4 aylıkken ata biner gibi oturtabilirsin kucağına demişti dr umuz. 5. Ayda destekli bir sekilde koltukta.
kucukaga Umutununannesi ben 5 aylıkken günde 3 kez 15 er dakika oturtuyordum doktor tavsiyesiyle tabi 5 aydan sonra,zararı olmaz demişti benim doktorum
Yegino Umutununannesi benim kızımda öyleydi doktorumuz 5. Ayda destekli kısa süreli oturtmaya başlayabilirsin dedi 5. ayına doğru başlamıştım ben
[silindi] Minikbebe Ben 3.5 ayda hafif başladım şimdi 5 aylık oturtuyoeum.ama sen özel doktoruna sor canısı
GramPozitifBakteri Umutununannesi 5 aylikken doktoru dinleyerek destekli oturtmaya basladik cok abartmadan suan 6 aylik kendini daha rahat kontrol ediyo yattigi yerden Koluyla destek alip oturmaya calisiyo falan
Fatmaklc Umutununannesi kucagında az az oturt canım 3.5 aylıkken oturmak ıstedı oglum ama 7 aylıkken kendı pturmaya basladı
Slmnese Oturt ama bir kaç dk ben bu şekilde biliyorum doktorumuz bize böyle dedi . 6. Ayından sonra ise istediği kadar oturttum.