Bebeğim 4ay 6 günlük sürekli oturmak istiyor gelişimi oldukca iyi bi bebek. yatırdığım zaman feryat figan kopuyor. Sizler ne zMan başladınız oturmaya doktorlardan bazıları bebek ne zMan hazır olursa diyen var 6aydan once kesinlikle oturmamali diyen var korkuyorum aslında ama 5 10 dk oturmasına izi veriyorum mecbur
ı