Mommy_ Sarekuss Bebeğim doğumda yoğun bakıma girdi. Ona süt yetiştirmek için Mamajoo kullandım. Çok da memnun kaldım.
Sarekuss Mommy_ mamajoyuda bikaç kişiden duydum en uygun aralarındada o ya lansinoh ya mamajo alacam gibi ama bilemedim😬
Meliscikveannesi mino01 mochiden bende memnunum ozellikle bir memeyi emzirirken digeri mochiyi takiyorum mis gibi süt topluyo
mino01 Meliscikveannesi Ya bu olayı anlamıyorum.🤔 emzirirken neden sağıyorsunjz ? Ben ne bilim bebek emiyor diye sağmıyorum şuan. Acaba hata mı yapıyorum 🤦🏽♀️ Bazen uzun vadede emmediği oluyor uykudan gözü açılmıyor bazen.
Meliscikveannesi mino01 tatlim bebek bi memeyi emerken digerinden saril saril sut akiyor gogus pedine gidecegine mochiye dolsun diyorum yazik sonucta gogus pedine akan sute az buz da akmiyor 100 ml falan akiyor
20152020 Sarekuss mochi 👍🏻 İki tane alın iki göğsünüzede takın elektrikliden manuelden kat kat iyi süt sağıyor. Zaten instagram hesaplarına bakın göreceksiniz.
Kelesoglan Sarekuss philips avent elektirikli kullanıuorum.görümcem verdi o 2 çocukta kullandı ben de şimdi kullanıyorum.Çok memnunum.Acıtmıyor ve sütü güzel çekiyor.Senelerdir arıza felan da vermedi.
Sarekuss Kelesoglan genelde phılıps ve lansinoh denilmiş galiba ama phılıps cok mu pahalı ne baktımda 😥
20152020 Sarekuss ben 99 tl ye almıştım. İnternetten videosunu izleyin. Çok kolay. Meme ucunuda pompalar gibi yormuyor.
betus_6006 Sarekuss wee baby manuel gögüs pompası kullanıyorum çok memnumum tavsiye ederim. Fiyatı da çok makuldü