Sarekuss Arkadaşlar yeni işe başlayacagım süt pompası lazım ama hangisini alacagımı hiç bilmiyorum kısa sürede güzel performans saglayan bir alete ihtiyacım var ansızın oldu atandım 112 ye 😬tavsiyelerinize cok ihtiyacım var
rabia22 Sarekuss lansinoh alabilirsin canım ben manuel kullanmıştım ama acele işlerde elektrikli olanı da işe yarıyordur herhalde 💁🏻♀️ Biraz pahalı sadece elektrikli olan
ozge_yasin_budak Sarekuss canım o süt miktarının makinayka alakası yok mi senin sütünün akış hızına bağlı göğsün doluluk oranına bağlı yani
Eliseninannesi 2 ay oldu doğum yapalı ilk sütüm gelmedi eczaneden wee baby pompa aldım sütümü hemen getirdi çok çekiyor sütü hemen indiriyor bi kaç günde arttırmak için sütümü kullandım sonrasında ihtiyaç kalmadı şükür🙏
Meliscikveannesi Sarekuss medela kirala tatlım aylık 200 lira ama süper bişey 😉 lansinohve aventi kullandım ama medela bambaşka
mino01 Sarekuss Uygun fiyatlı bişey arıyorsanız mochi derim. Elektriksiz, kendi vakumu var. Ben memnunum.
Meliscikveannesi mino01 mochiden bende memnunum ozellikle bir memeyi emzirirken digeri mochiyi takiyorum mis gibi süt topluyo