Nurbeyaz Merhaba öncelikle sakin olun, 2 gün içinde kimseye bişey olmayacak aç kalmayacağız, açıkta kalmayacağız. Hayvanlar da öyle. Sütünüz mutlaka gelecektir, bir de bunu takıp iyice stres olmayın yeterki. Eczanelerden aramaya devam edin, bir de sosyal medyadan Mansur yavaşa ulaşın eminim çözüm bulacaklardır. Ayrıca ben de Keçiörendeyim, yayla mahallesinde. Buzluğumda sütüm var. Sadece 2 öğününüze yeter sanırım tam ml hatırlayamadım. Ama veririm.