Ikram Nurbeyaz cnm birden mi gtti hcbrsy bulamassan ki ins bulursun internetten bak ptt ler fln acik getirirler. princ ununu sulandrp biberonla idare edeblrsnz. hic komsunuzda yokmu birsey ac duramaz bebek :(
1pamukseker Hastanelere danışsanız ? Çünkü Yenidoğanlar mama veriyorlar ya aç kaldığında aciliyetten belki vardır yardımcı olurlar
Nurbeyaz BenMathilda evet TV de birbirini döven insanları gördüm çok üzüldüm hayvanlara kim yiyecek verecek dedim sütüm gitti korkudan üzüntüden:(
BenMathilda Nurbeyaz Ah ne kadar minnoş bir kalbiniz var demek ki Uzulmeyin lutfen sadece iki güncuk kendinizicrahat bırakın sıkmayın bi rahatlatici cay icin bence duzelecek..
Hohomoromu Nurbeyaz belki suan üzüldüpün içindir içini ferahlafmaya calıs cık balkona hava al sakınles duA oku eşinle konus bi rahatla bol su iç inşallah gelecek sütün
Nrnbirol Yeni doğan yoğun bakımda mama olur hep ordan temin etmeye çalısın polisten yardım isteyın eminim yardımcı olacaktırlar bulur getırırler sıkmayın canınızı
Nurbeyaz Nrnbirol polisler de bulamamış Keçiören de hiçbir eczanede yok kalmamis hastanedekiler açık mama mikrop kapar korkuyorum çocuğum ağlaya ağlaya uyudu ..
Nrnbirol Nurbeyaz canım kapalı oluyor ben çalıstım biliyorum alınca dezenfekte edersiniz paketi veya şişeyi yani genelde öyle kullanılıyor arayıp yakın bi hastaneyi sorun açık mı kapalımı diye bence yavrucak aç nasıl dayanacak
Tugcegoktas Nurbeyaz Canım hangi mama, eczanelerde bulursun muhakkak .Şuan eğer yok ise yedirecek birşey istersen polis hattını arayıp rica edebilirsin ,Mağdur etmeyeceklerine eminim 🤲
Nurbeyaz Tugcegoktas 0-6 ay herhangi bir mama canım yok onlar da bulamamış eczaneleri talan etmisler ayıp günah ne kadar düşüncesiz oldu halkımız çocuğum uyudu açlıktan bayıldı resmen inşallah gelir uyanans kadar
Efenin_annesi Nurbeyaz pirinç kaynat bi çay kaşığı ver cnm açlıktan ağlamaz bu arada sende kendini eahatlat sıcak havlu koy gögüslerine.
Tugcegoktas Nurbeyaz eczaneler kapalıydı normalde ama anca nobetci olanlardan bulamamıstır en azından sabah olsaydo bir sekılde hallolurdu
Alisa58 Nurbeyaz ay çok üzüldüm KESK’e ankaradaaaa olsaydım Rabbim yardım etsin hastanelerden talep et rica rt biberonu al suyunu al yanına
Tugcegoktas Nurbeyaz Keşke istanbul olsaydın bendede vardı mama ,ulastırırdım sana birşekilde .Rabbimm insallaahh sütüne bolluk verir .🤲
Hazal89 Nurbeyaz canım Migros , istegelsin bigetir gibi uygulamalara bak teslimat tarihi yakın olandan söyle o süre içinde de eczanelerde aramaya devam et sabah erkenden telefonla ara hepsini nerede varsa eşin alır eczaneye gidenlere yasak yok