zezeeyyy Birponcikannesi canım kızamık aşısı mı bu? benim doktorum 9 ve 11 ay aralığında yaptırabilirsin demişti ben virüs bitene kadar beklemeyi düşünüyorum sonuçta daha zamanımız var