Minammm minnosunannesi06 canım bendede psik yaptığı paket bitene kadar psik kremi kullandım 1 numara oyleydi
Elifinannesi101019 minnosunannesi06 gayet memnunuz canım molfox denedik pişik oldu bunda bi sıkıntımız olmadı 6 aydır
Minikcivcivim minnosunannesi06 denemeden bilemezsiniz bize hediye gelmişti kullandım pişim yaptı ben de şöyle bir çözğm buldum 1 sleepy 1prima dönüşümlü taktım böyle pişik olmadı, bir de bepanthol her bez değişiminde sürdüm bir de poposunu 5-10dk hava aldırıp öyle bezi taktım. Eğer pişik yaparsa siz de böyle değerlendirebilirsiniz😊
Fatma_FLZ Minikcivcivim benimde elimde prima kaldı bende aynı sizin gibi her bez değişimi 10 dk fln havalandiririm Prima bitsin diye günde bi tane takıyorum Sleppy ıyi geldi bizede
Fatma_FLZ minnosunannesi06 doğduğundan beri kullaniyorum pişik yapmıyor fakat ic lastikleri sıkı iz çok yapıyor büyük beden kullansan bile Ben burda birinden duydum ic lastikleri kesip kullaiyirmus denedim sızma olmadı Prima premium care arada kullandım pamuğu çıkıyor vücuduna yapışıyor ve de poposunu kızarttı sık bez değiştirmeye ve ıslak mendil kullanmama rağmen
nicu minnosunannesi06 bende prima aktif bebek kullanıyorum sleepy taktım bi kaç kez ve poposunda kızarıklık oldu bi de lastikleri çok sıkı yani boğumlarında fazla iz yaptı
AAS minnosunannesi06 molfix kullaniyordum sleepy’e geçiş yaptim pişik sıkıntımız da olmadı memnun kaldım ben insallah sizde memnun kalırsınız
Fatma_FLZ AAS bende sleepy kullaniyorum doğduğundan beri primada aldim yaramadi Molfix nasıl merak ettim bi paket aldim
Arasannesi minnosunannesi06 sleepy natural kullanıyorum hıc pısık yapmıyo hem prıma da katkı maddesı cok
AAS Fatma_FLZ molfix de bizde son zamanlarda taşırma yapıyordu başka bez deneyelim dedik sleepy aldık memnun kaldık
Aysefyy Kullandim sorun yasamadik her bebek bir degildir kimine yapabilir kimine yapmaz butun marka bezler icin bu boyledir arada farklı marka kullandim ondan daha memnun kaldigim icin degistirdim ikisindede pişik olayi yasamadik yani
Seydakuzey minnosunannesi06 4 aydır kullanıyorum bi sorun olmadı ilk onunla başladım bi ara molfix kullandım ama sıkıntı olmadı bazen değişim olunca pişik oluyor diyolar 🌿