Dorukhh Prima kullanıyoruz bübchen marka pişik kremi doğduğundan bu yana.hiç pişik olmadı.inşallah kısa zamanda iyileşir pişiği 🙏🏻
Melekler Dorukhh evet canm evde var sürekli sürüyorum onu. Birde zeytinyağını kaynatıp asitini alıp pişige sürüyorlarmış
bossbabysmom Bende can bebe kullanıyorum memnunum.ama bir arkadaşm evy baby onerdi kullanan var mı nasl?