Secilkocak Rabiabynz benim kızımda aynı şekilde yapıyordu kusar gibi oluyordu almıyordu pes etme sürekli ver ağzına ondan sonra almaya başlıyor
Tugcecakir Secilkocak ya benim kızımda almıyor emziği 5 ay 3 günlümk açıkcası pes ettim. Çokta denemedim canı istiyince emiyor bir tek dışarı çıkınca falan. Bende avent air tutmadı bibd biraz tuttu nuk damaklı biraz tuttu. Siz hangisini kullanıyorsunuz
Keriminannesii Benım oğlumda başından beri emzik almıyordu kolık bir bebekti aynı zamanda hep ağlıyordu hep emmek istıyordu kaç kez denediysem öğürüyordu şuan 4 aylık ıkı gün önce yıne denedim bu sefer tuttu 🤗emziği
Edamom Rabiabynz emzik tavsiye etmem mecbur kalmadıkça kullanmanızı meme reddi yapabilir özellikle erken dönemde ama hangisi uygun derseniz aventin emziği anne göğsüne uyumlu bir kere de alıyor bebekler genelde
Mugehan Rabiabynz philips avent ultra soft olani oneririm memeside yumusak dis kısmıda bebeğim aşığı😃
TalentedMom Rabiabynz benim oğluma çok emzik verdim öğürdü hep 2 Aysan sonra Philips avent ultra air verdim bi onu emiyor
EsraAltay Rabiabynz bende wee baby almıştım sevmedi birsuru emzik denedim almadı en son eşim bı magazadan almış bilinmedik bı marka onu tuttu
Nazo Rabiabynz emzik koleksiyonu yapmıştım philips avent de dahil buna. en son nuk kauçuk emzik tuttu damaklı olanını. sanırım yumuşak olduğu için
Amineferahmoms Philips Avent denedik midesini bulandırıyor sürekli atıyor. Bir kaç gündür Bibs marka %100 kauçuk emziğe geçtik tutmaya başladı rahat ettik. Kızım 40 günlük