Rabiabynz valla tatlım her çocuk farklı kimi 4.ayda alıyor kimi en başından kimi de hiç almıyor ama zaten 3.aydan sonra eskisi gibi emmiyorlar büyük bir çoğunluğu ki benim kızımda öyle oldu. Artık dış dünyanın farkına varıyorlar o yüzden hayat biraz daha kolaylaşıyor 😊 herkesin kendi fikri bende böyle tercih ettim. Bebeğin için en doğru kararı zaten sen verirsin