Hafsa_anne Kızlar adetim 1hafta gecikti test yapıyorum negativ ve genelde adet öncesi sancım olurdu bikaç gündür baya sancım var ama adet olamıyorum maydanoz sapı kaynatıp içsem sıkıntı olur mu? Bi arkadaşım öyle adet oluyordu
[silindi] Hafsa_anne Srtesten geçilmiş olabilir. Zaten hamile olsanıza 1 haftada çıkmaz. Allah korusun hamileyseniz maydonoz sapı düşüğe yol açabilir. Bence biraz daha bekleyin
Ejderhahavva Hafsa_anne maydonoz için söker diyorlar zararının olacağını düşünmüyorum aksine vücudunuza da iyi gelir
Hafsa_anne [silindi] hamile olma şansım %1 😀 ama işte insan korkuyor. Çok ağrım var adet olsamda rahatlasam diye 4gözle bekliyorum doğumdan beri hiç bu kadar geç olmamıştı
Rmys19 Caglali bende aynı durumdayım soğanı dörde bölüp kaynatarak suyunu içtim üç gün ama yok hala olmadım
Tgcuyntgr Canım adet düzensizliği emziren annelerde normal. Kişiden kişiye değişiyor tabi test yaptıysan için rahat olsun stres yapma ☺️ Ben soğan suyu içtim ama içtiğim süreçte sanki sütüm azaldı gibi oldu biraz daha beklemeni öneririm.
Caglali Rmys19 ben gece yatmadan iciyodum sabaha karsi oluyodum en gec oglen soydugumuz kabuklari canim
Rmys19 Caglali gerçekten mucize gibi on gündür adet olamıyordum test yaptım bişey çıkmadı kaç kere soğan suyu içtim ama sizin dediğiniz soğan kabuğu suyu öğlen ictim üç saat sonra adet oldum 😊 tekrar teşekkür ederim 🙏