Benim de kızımın kaşlarında böyle kabuklanma olmuştu doktorumuz zeytin yağı sür dedi ben mustela losyon kullansam olur mu dediğimde daha iyi olur mustela pahalı diye söylemedim dedi ben doğduğundan beri şampuan olarak ta mustela kullanıyorum konak olmasını önlüyor diye losyon da çok iyi geldi bir dene istersen canım