BurBusAd egzama. Atopik dermatit diyorlar. Benim oğlumdada vardı 2 aylıkken arttı önce Konak oluştu ki çok zor geçti konağı sonra vücudu kızardı kurudu cildiyeye gittik egzama dedi şampuan değiştirdik minidolin kullanıyoruz. Sürekli nemlendir. Losyon kullan bebe yağı işe yaramıyor. kafasına banyo öncesi zeytinyağı sür 30dk-1saat beklet yıka iyice. Haftada 2 banyo yaptırın 1defa şampuanlayın sık şampuan iyi değil. Kese yasak. Yün tüy toz dikkat edin. Pamuklu giyecek kalın giymek yasak. Kış boyu neler çektik kaşıntı yapıyor dikkat edin. Üzüldüm yavrum ya kıyamam. Anne sütü alıyorsa baharat salça domates tüketmeyin kaşındırıyor. Bana doktorun söyledikleri bunlar. 6aylıl oldu geçti şükür. Geçiyor sabredin. Sürekli kremleyin. Hametan kullandım mavi olan. Bioderma atoderm kullandım mustela kullandım(atopik cilt için) elimde krem olurdu hep.