kucukaga Zhdsngz bizdede aynı sorun oldu ama alerji mamalarının tadı gerçekten çok kötü ve aotamil pregomin kullanıyordum kesinlikle alışmadı son bir haftadırda hiç almıyor 😔
Asafeymeninannesi kucukaga İlk denemede içsin diye bir hatim indirmediğim kalmıştı. Elhamdülillah ki sıkıntı yaratmadan içti. İçmediği günlerde oldu tabii O tür durumlarda pekmez yada vanilya şurubunu katıp içirmeyi deneyin
kucukaga Asafeymeninannesi çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için zaten daha öncede vanilya şurubuyla içiyorduk bakalım bizde ne olucak😔
kucukaga Melegimsin bende öyle düşündüğüm için yazdım ama takılcak bir karakter değil benim için . Sizin gibi aneler var olsun.
Begum64 kucukaga similac piyasadaki içeriği en temiz mamaların başında gelir. Doktorunuz da önerdiyse gönül rahatlığıyla alıp kullanın.
kucukaga Asafeymeninannesi evet vanilya şurubu olmadan asla içmedi ama sadece alerji mama larında oldu sütüm azdı doymuyordu mama da verince sütüm iyice azaldı alerji si çıktı sonra o bu derken diş dönemine girince iyice mama reddi oldu kaşıkla yemeyi daha çok seviyor
Asafeymeninannesi kucukaga O vakit siz pes etmeyin. Oğlum 9 aylıkken baya diretti içmem diye ama hiçbir şekilde pes etmedim. O inat ben ondan inat 😊 Bu süreç 2 hafta sürmüştü. 2 hafta sonra eski düzenimize dönmüştük