Kızlar oğlum 9 aylık ve mamayı yemiyor kesinlikle alerji maması kullanıyorum bide biberona su koyunca çok güzel içiyor ama mamayı istemiyor bende çorba yemek yada muhallebilerle yatırıyorum çünkü kaşıkla yiyor doktorumla konuşunca bana similac alimentum alın dedi napim sizce napmalıyım yani 😑😑