Rumeysa34 deletedmom719 malesef öyle görünüyor aşı üzerinde çalışmalar devam ediyormuş İnşaAllah olumlu sonuç verir yoksa dediğiniz gibi bitse de tekrar başa saracak örneğin çin
Deletedmom56 Rumeysa34 üzgünüm ama şahsi fikrim bu sene böyle geçer ve covid-19 artık mevsimsel hastalık olarak kış aylarında baş gösterir.
Deletedmom56 Deletedmom54 ben böylesine saygı duyuyorum canının kıymeti yoksa tamam sen öl de mevzu onların ölmesi değil ki onların bize bulaştırması. Ama anlamıyorlardı direniyorlardı😒
Deletedmom54 Deletedmom56 ya eşimde dün adam öle söleyince öle dedi.şu ölse üzülmemde insanların başını yakıyolar diye 😔 cahil çok
fatimas27 Canim ben inanmiyorum artik normal de nisanin 7 si dediler sonra tarih degistu giderek ölü sayilari artiyor .Bence sanki hersey daha kötü olacak gibime geliyor yine de Rabbim herseyin hayirlisini versin
Tahax Rumeysa34 canm zaten 12 nişandan sonra olaylar kötüye giderse sokağa çıkma yasağı getirebilirlermiş öyle duydum internet haberde okudum em başta yapsalardı bukadar artış olmazdı ama yapcak bise yok 🤦♀️
Bellabells Rumeysa34 anladım canım. Hadi havaların ısınmasına göre kuluçka tarihi bitiyor diye düşünseler peki ekvadorda sıcak ülkelerde nasıl yayılmaya devam ediyor.
Bellabells Tuana4747 canım ilk vakayı da geçtim. Şu an bile ohal birçok insanı kurtaracak.ama ülkelerin birinci öncelikli ekonomi maalesef. Bugün bile sokağa çakma yasağı ilan edilse bir ay sonra virüsü durdururlar en geç
Dudus Rumeysa34 aynen öyle inatçı "keçi"ler hala çıkıyor dışarıya sözüm çalışmak zorunda olanlar haricine