Rumeysa34 evet canım ilk vakadaj sonra hemen ohal olmalıydı şimdi kimse bu kadar etkilenmezdi herkesin düzeni alt üst oldu can kayıplarına birşey diyemiyorum ecellri gelmiş virüste bahane olmuş fakat ülkemiz mahvolmuş durumda insanlara evde kal deniliyor fakat ne yiyip ne icecekler düşünülmüyor