Sahreyldrm ay hadi İnşallah hepimizin olur inşallah canım çok istiyorum ya.
Çocukluktan kalan bir hayal sanırsam bizim evimiz dublex idi balkonumuz yoktu ama efsane bahçemiz ağaçlarımız vardı.
Şuan hiçbiri yok oturduğum sokakta bir ağaç bile yok pencereden bakınca boğuluyorum içim açılmıyor binalardan gökyüzü gözükmüyor 🤔😔