Medusaraf Sahreyldrm keşke bir balkonum olsaydı ,hep çok istedim hiç olmadı. Teraslı bir ev hayalim 🙏😔
Sahreyldrm Medusaraf olur inşallah kuzum bizimki de küçücük ama şükür yine de ileriye doğru inşallah bende teras istiyorum 🙏🥰💕
Tuba Mevara Allahım sana da nasip etsin inşallah 😍 bizimde 5 sene balkonumuz yoktu daha 1,5 ay önce taşındık balkonlu daireye🥰
Medusaraf incidenizzz gerçekten çok hoş 😊 pıtırcıklar da çok tatlı maşallah. Böyle balkonum olsa muhakkak yesillendiririrm, oturma bölümü yaparım hayaller hayaller 😎
Ozge_AyazEfee Anayimben1 ama bu kadar önyargılı olursanız hayattan tat alamazsınız ki 😇 önce bekleyin, saldırı gelirse çıkarın silahları 💣💥😂
Anayimben1 Ozge_AyazEfee Ben öncesinde saldırmayı daha çok seviyorum 😜 Şaka bir yana cidden bu tarz linclere tahammülüm yok önyargı olarak algılama 🌺