zeynepzeze hiç üzülme canım benim de bebeğim 7 aylıkken hamile kaldım tekrar. İlk başta bi şok yaşadım ne olacak nasıl yapıcam diye falan ama şuan iyi ki olmuş diyorum. Doğdu 2 aylık oldu bile oğluşum. Biraz zor ikisine birden yetişmek ama annen kayınvaliden ya da bi yardımcın olursa iyi olur. Benim annem yanımda çok şükür. Umarım senin de böyle bir imkanın vardır. Hakkında hayırlısı olsun inşallah