Biskusunannesi zaten depremden korkma sebebimiz evlatlarımız. Kendimiz bile gelmiyoruz ki aklımıza deprem anında direk bebeklerimize koşuyoruz odaklanıyoruz. ☺️ Annelik de bu olsa gerek, evladına sarıl kokusunu içine Çek en güsel cesaret ilacı gibi . ❤️ Biz ilk zamanlar bebeğimizle birlikte yatardık sonra ayırdık, Ocak ayında depremlerden beri hala 3’ümüz yatıyoruz. Evin içinde ben nereye gitsem yanımdan ayırmıyorum. Tedbirlerimizi alıp bol bol dua edeceğiz. Rabbim evlatlarımızı bize, bizleri de evlatlarımıza bağışlasın. 🤲😘