fatimas27 Aselminaa canim ben aslen adiyamanliyim sorun cekmem insallah esimle berabee gideyim de neresi olursa olsun canim
Aselminaa fatimas27 insallah canim ya bizde korkuyoruz ya ev goturulmezse ya surekli dogu gorevlendirlirse diye. Peki istanbulda diger yerlerde oylemidir calisma saatleri yoksa doguya yollayan yer varmidir
fatimas27 Aselminaa evwt esim gorevlendirmeye gidyor ama 2 gun sonra geliyor ben 1 seneden fazladir evliyim en fazla 2 gun ayri kaldik
Seyma06 Bizde Diyarbakırdayız nereyi yazıcaz bilmiyorum eşim liste attı seç sonra beraber karar verelim diye
Esraemirr Esim jandarma zonguldaktayiz ben seviyorum burayi ama is yonunden cok yogun ve sikintili diyorlar😂
Nil614kara Aselminaa yazılmalı bence gayet güzel bi yer ben ilçesindeyim geerci de merkezide güzel ilçeside